wtorek, 13 stycznia 2015

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

Pewnie chcielibyście wiedzieć czym się aktualnie zajmuję.
Otóż studiuję Zdrowie Publiczne, jestem na drugim roku.
Nie jest łatwo, ale mogłoby być gorzej.
Jestem również od kilku miesięcy mężatką, także mam sporo obowiązków.
Na chwilę obecną na pierwszym miejscu są studia a nasz salon wygląda tak:


Ponieważ zaczął się dla mnie "gorący czas" na uczelni.
Zaliczenia, egzaminy, sesja, a że jestem wzrokowcem czyli mam pamięć fotograficzną wszystko muszę mieć zrobione przejrzyście żeby móc zapamiętać.
Nauka nie przychodzi mi tak łatwo i szybko jak u innych osób ale i tak się cieszę, że mogłam tak dużo osiągnąć w życiu, ponieważ wiem że nie każdy z moją chorobą to może.

W następnym poście będę chciała opisać jak chcemy się starać o dzidziusia i nie poddamy się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz